Friday, February 12, 2010

chinese NEW YEAR....~~im home~~!!!

~HOME SWEET HOME~

setelah hampir 3 minggu gak la aku merantau kt lambor tu..at last im home..huh..legaa..
rasa cam dah dpt berpijak d bumi yg nyata..
bukan nk kata x best kt sana..tp umah ni pengubat duka..
at least kt umah ni aku leh la tenang2 kan jiwa...cari2 ilham baru..cam na nk handle dak2 klas 1A3 tu..

perjalanan hari ni agak lancar...suma nya ok ja...nseb bek la x JEM...aku drive straight dari ipoh-kulim..nonstop..lone ranger..hehe...bukan jauh mana pon..tp mata ni punya la ngntuk..xlarat nk angkat sgt2 dah...
so bermcam2 la bnda aku dok wat lam keta tu..nk bg hilang ngntuk punya pasai...

hurmmm..rasa tenang kt umah ni..
x d ganggu ngn all kind og INSECT yg pelik2..sampai xtau nk boh nama pa dah kt insect2 tu..
byk sgt...lg dasyat dari nyamuk...

so 5 hari ni leh la relax2 n ngadap tenet..ngadap FB...ngadap farmville...akhirnya..bertemu ngn tenet gak...huhu...nk update
blog ni byk2 la..byk story2 lawak yg pending..hehehe..nti aku upload 1 by 1 ek..harap2 ada la org baca..
kalo xdak pon..aku angap jela ada org yg baca..hehe

No comments:

Post a Comment