Saturday, January 30, 2010

my life as a t-cher






salam..hai..lama x ketemu yaa...katak kat blog ni pon da kurus da..xdak org bg makn..hahaha..neway ni ada la seketul dua gmbaq yg smpat d upload...maklom la..lepak kt mamak je ni pon..xkan nk upload besungguh2 kan..hahahah..

neway...im started 2 love dis place...tenang..aman..ckgu2 dia baek..student2 klakar bongok...xlarat gelak..dia punya poekat perak..aku pon penin dgq..hehehe..wat eva it is..mkn kt cni sedap+murah2...so aku makan ngn jaya nya la kt cni...kalo nk tengok gmbq2 lg g la mlawat fb ek..xsempat nk crita pjg2 ni...nk smbung marking buku student2..hehehe

ha...b4 thah..aku da dpt klas..kna ajaq form 1 n form 2...klas lastt....n ada yg xtau baca ..xtau kira...cabaran2....jenuh la nk ajaq...wat eva it is...dear my student...your great tcher is coming~~!!!!!!! i'll try my best 4 u k....

next week da start latihan sukan..aku rumah bendahara@MERAH...one of my favroute colour...hahahahaha...nti aku la pling over tepi pdg tu...tu jerit2... MERAH2...MERAH2.....CHAIYOK~~!!!!!!!

K...c u all lg ek...daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment