Friday, January 15, 2010

APE YG PENTING??? KERJASAMA...=P





salam...hello2..hai...im back...ermmm rini aku nk citer psl mkn2....rini kami 6-7 umah pakat ramai2 nk kacau bubur asyura.....plan nya ari khamis..jumaat wat..suma on the spot sama cam aku...otak last minit..hehehhe...

so pg td aku kena bangun awai...p market...beli ayam...bubur asyura bukan nk boh ayam pon...tp alang2 dah dok gotong ryong ramai2...so wat la mkn tngh hari bersama..so setiap umah masak 1 menu...then mkn la together2...saja nk memeriahkan majlis..so as a conclusion..aku la kna msak utk umah aku...so i choose ayam msk kicap...betungkus lumus ni msk...3 ekor ayam..mklom la slama ni kakak2 aku yg dok wat keja2 ni..memandangkan yg laen suma da kawen..tingal la aku anak dara sunti ni kat umah..jd aku la kna wat keja...hehehhee

ermm yg laen dok sibuk kacau bubur tu kat depan..actually mjlis ni di adakan pon sbb depa kata pasni susah dah nk mkn ramai2..sbb aku dah p LAMBOR..so kira saja la wat gk...ermm pas kacau around 2 jam kot...then siap..pstu packing2 skit n antaq kt umah jiran2 yg laen..

menu tngh hari kami td...ada daging goreng berempah...pajeri...ikan masin..sambal macang..AYAM MASAK KICAP( sbb aku yg msk..sbb tu kna bold)...sayur...kerang rebus...ikan goreng..ha..tu jela kot rasanya..so kami mkn ramai2..kt porch umah ja...

agak best la..sbb da lama x mkn ramai2 kan..n dah lama x kacau bubuq syura pon..hehehe...
thats all yg aku nk kongsi rini...so well meet again..seyaaaaaaaaaaaaa...daaaaaaaaaaaaaaa =)

No comments:

Post a Comment