Thursday, January 14, 2010

PARANORMAL XTVT...cool~~~ =)


salam..hai...hello2..
ermm,..to nite aku sja nk kongsi story ngn suma org...im just went back 4 a movie...niat d hati nk tengok ADNAN SEMPIT...tp apa kan daya...tiket sold out~~~ so memandangkan aku ni bkn la mengikuti sgt all this stuff...so aku hantam jela tengok movie nie....xtau la crita ni baru ka lama...tengok jela..

ok..so mula2 aku x phm sgt crita ni pasai pa...tp bila dia amati dgn teliti (ayat gila poyo) baru aku phm...its a true story i think..sbb dia punya shoot pon xdak la lawa mana....

let me briefly explain bout dis story...
crita ni watak yg ada KATIE ngn MICAN....mican tu bf dia..tp sntdrd la..they stay 2ghter..katie ni ckgu...still study..tp dia ada prob...prob dia adalah..dia ni slalu sgt kna "KACAU"...phm2 jela kan... so nk d jadikan crita...mmndgkan katie ni slalu kna kacau...so mican ni beli la camera...so that dia leh rekod evrything happend in that house...

mula2 tu biasa2 jela..xnmpk pa..pastu dia rekod nmpk mcm2...1stly dia nmpk pintu bilik dia..terbukak..tertutup sndri..then dgq bunyi "org" flush toilet....hurmm...then si katie tu pon p la pngil pakar bidang2 hntu syaitan ni...(kalo kita pngil tok bomoh la...) so Dr tu pon xtau nk wt pa...sbb bnda ni bukan sbb rumah tu..tp "bnda tu " dok ikut katie...dia pindah mana pon.."bnda tu " ttp ada...

pastu..bf dia ni brani2...so dia cam cabar2 la hntu tu soh keluaq la...pastu pa lg..lg mnjadi2 la...dia tabur laa bedak kat lantai..then bgun pg..nmpk tapak kaki..

ishh aku dok taip crita ni pon ketaq aihh rasa...aku pndek kan jela sket ekk...ni rasa berdiri tegak dah ni bulu roma...cam dgr lagu ngara ku..hahahaaha

k2..back 2 the story...."bnda tu" kacau mcm2 la..dia tarik slimut katie...dia masuk lam bdn Katie...katie tu jln mlm2...gmbaq katie kena bakaq...ermmm pstu...bf dia ni dpt la jejak pasai crita sorg pompuan nama DIANE...cara hantu tu kacau diane tu sama cam katie kena..and at the end diane tu mati..so katie lg takot la..pastu dia wat kptusan nk pindah umah..

bila "bnda tu " tau depa nk pindah umah..lg mengamuk la...dia masuk lam bdn katie...dia kata xmau kuaq umah tu..pastu dok senyum2..can u imagine...leh dok senyum2....ishhh seram aku...bf dia dah pelik dah...

pastu dia ngamuk...dia bunuh bf dia sndri....polis jumpa myt bf dia tu..mican..tp KATIE...HILANG TIDAK DJUMPAI..... crita ni around thun 2006...lama dah...ermm....kalo ada masa...tengok la crita ni..dia simple..tp agak menyeramkan la....

ok..thats all 4 today...i need some rest...seyaaaaaaa....daaaaaaaaaaaaaaaa =)

No comments:

Post a Comment