Friday, April 16, 2010

cikgu X MARAH laa...SUARA ja KUAT.... =P


salam.....halluuu..

im back again..
ok...
just a simple story...
bila aku ngajaq kan..
aku slalu hilang ingtan..
aku slalu lontarkan vokal aku dgn jayanya..
hehehehe

suara aku mmg x dapat dnafikan la....
kuat sungguh...

slalu budak2 aku ckp....

" cikgu nie....suara kuat....leh sakit jntung saya...hlg ngntuk"
hahahah...sbb aku slalu call out nama2 budak hat dok lalok ja dlm klass...
and 1 of the femes 1 is...ADAM~~!!!!!

ada gk budak2 dok kate...
''ckgu...saya tanya jerr....jgn la mrah..."

and what i said....

'' saya x marah pon laa...SUARA SYA JA KUAT~!!''
hahahahahahaha....

to all my students...
sorry la...ckgu dulu ajaq kawad...
sbb tu la jadi lagu nie..

lotaran vokal mmg menyerlah..~~!!!

hehehehehehe
=P
daaaaaaaaaaaa
salam....

No comments:

Post a Comment