Saturday, February 19, 2011

ok...saya X pAhAm !!

hello...
salam...
hai there...
what a wonderfull SUNDAY kan..hurmm.
its holiday beb..~!!!

ok..so dah holiday pa aku wat kt umah???
wat pa lg...nganga la...
just wanna have some rest laa...

ok...
so...
apa yg aku x phm???
hhahaha...

xdan nk crita dah rasa nk gelak..
hahaahhahaha

ok3...

this week...
kat skolah aku..
ada MINNGU BAHASA CINA...

so...apa lagi...
assembly pagi hari isnin pon cakap cina laa..

aku RASA CM NK GELAK2 JAA...

AWAT???????????

SBB..RASA CM DGR BRITA CINA WEHH...~~!!!
serius beb....apa bnda la depa ckp..

hurmm..so thats just THE BEGINNING OK...

HURMMM.....
cam minggu2 bahsa yg laen..
4sure laa akan ada pertandingan n so on kan..

sepanjang minggu ni...mcm2 la pertandingan ada...
tp yg paling best...hari SABTU la...(sbtu kena skolah ganti)

PERTANDINGAN DRAMA OK~!!!!

aku msuk kelas cm besa...
memandangkan ada pertandingan drama kt skolah..
budak2 len dah x leh duduk dah..
xcitet nk trun p tengok..

aku pon dgn JAYANYA...SLUMBERNYA..SPORTINGNYA...
pas siap2 ajaq..wat latihan...
aku angkut sekelas p dewan skolah....
sepatutnya xleh pon..
tp xpala....relax2 sudaaa..
janji aku dah siap ngajaqkan..

ok then..masuk lah aku kedalam DEWAN ITU..
owhhh..
ok..
SUMA STUDENT CINA..
SUMA CIKGU CINA...
AKU SORG JA CKGU MELAYU..~!!!


hahahahaahhahahaha....
tp dok p la..
aku pngil sorg budak suh jd translator aku..
kira SUBTITLE drama cina la...
hahahahhaha...

OVERALL...
IT WAS FUN..
I ENJOY THE DRAMA...EVEN X PAHAM PON...
Hhahahahahaha....

byk sgt aih hahaha..dari td lg....


=D

ni ada la beberapa pic aku sempat capture ngn barisan pelakon2 drama....


ok...
ckup la kot...
nti i storyy morryyy lg..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 comment:

  1. juz blokwalking..
    ai Dila..jumpe kt cni kite..
    menarik blog dila..
    rajin2 jenguk la blog akak ekkk..
    nt kim salam ngn k.ani..

    ReplyDelete