Sunday, March 6, 2011

OVER sgt kot...

hello...
salam..
berjumpa kita skali lgi...

jumpak sapa??
jumpak sorg2 lam blog..
hehehe

neway...
tolong laa...
aku cam agak menympah...agak eeuuuww...agak semak + serabut
ngn org2 yg over smpai xtentu pasai..

alaa..bukan over pa pon...
over ngn typing yg menyusahkan jiwa dan raga ku..
nk baca pon payah aih..
aku pon xdak la berbaku2 sgt bhasa..
tp xda la over smpai org nk kena pikiaq 16 kali baru phm..

CONTOHNYA..

1. aku = aq...ak...areku..qu
2. dia = dier...diye...
3. hang = unk...ank....(kalo boh hg aku phm la lg)
4. tak = tuck...???? (peliss laaa)
5. sekali = skly....(tudia2....smpai tara tu laa no..nk hbq kata maju)
6. sebab = bub..(sbb dah la kan..pulon~~!!)
7. hati = aty....(ati besa la tngok..ni smpi nk boh omputih suma...kalot tmbh 'y' kt blkang)
8.sorry = soe....

ada lg la....x terlist dah rasa...
bukan paa..
aku pon guna short form gak..
guna bhasa kedah sgala bagai..
tp xdak laa smpai OVER SGT~!!!

4 sure u alls pon ada words hat pelik2 kan...kena baca terok2 baru phm kan3...
so lets share it together2...
hehehehe =)
daaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment