Tuesday, March 8, 2011

berasa seperti ALIEN itu BIASA~~!!!!



salam..
hai....
hurmmmmm....what a day....
donno how to describe...
cam smakin ramai ja ckgu dah start cuti...
mc laa...sakit la...so smkin kurang semangat tu nk ngajaq...
huhuuhuhuh

ermmmm..
today..
ada PAMERAN BUKU kt dewan skolah..
aku pon xdan nk tngok pameran buku pa..
sbb pg2 time mai skolah..
depa setting x siap lg...
so aku mnjalan P&P seperti biasa laa...

pg2 buta dah ada PJ...
kena ajaq kelas 3 iota..3 kappa..3 lamda...
kelas nombor 7..8..9...
mannyyakkkk ong maaaaa....
(hurmmmm ong la sgt....ong gedek..gedek..ada laa)

then..pastu leh laa relax2 sikit..
then masuk 2nd class...
depa kalot nk p turun dewan tngok pameran buku...
masuk2 kelas ja suma kalot...

''LAUSYE2....WA MAU P LEWAN....MAU TENGOK ITU BUKU''
''buku apa? pameran apa''
''AIYAA...ITU BUKU LAA...WA PUN XTAU..WA MAU P TNGOK LAAA''

hurmmmm dlm hati aku..pmeran pa bnda ntah...
aku pon xtau pa2 pon..
dah depa ktaq sgt nk tengok aku pon bwk laa..
sbb last period dah....
so angkut ngn beg suma skali laa turun p dewan..

cm besa laaa...
jaga anak2 peliharaan...
bukan nk p dean sgt..
kalot nk tngok 'CHA BO' (perempuan)kot jalan..
so ada la hat singgah kantin laa...
jumpa pak mnakan la...mak menakan laa..
suma ada..tokwan toknek suma nk jumpak...

haiishhhh..~~!!!

jadi 1 keja aku lak kena
p follow up ( cm ht hospital ayat) sekoq2...takot merayau..
hurmm...
kena penangan ngn buku sorg skit ngn aku..
baru kalot nk p dewan..

smpai dewan..xdan 5 minit masuk..
KALOT NK KELUAQ LAK DAH~~!!!
jebon toi...
td NK P TERGEDIK2...NAK BALIK TEKETAQ2

hurm dah la...lari tajuk dah dari title post aku..hahah..
ermmm..

SBNAQNYA....
NAK TAU DAK~!!!


pameran buku kt dewan tu...

ADALAH PAMERAN BUKU BAHASA CINA SEMATA2....
OK.....SO AKU MMG ALIEN LA..
BUDAK2 SUMA KALOT LAA BACA BUKU SANA SNI..
BELI BUKU LAA..
mcm2 la...




aku dok jaga pintu takot ada student2 peliharaan ku lari keluaq....
hurmmmm..
so suasana BERADA DI PLANET LAEN...SEPERTI ALIEN ITU ADALAH BIASA..
depa chong chiaanng...chongg chiiaanngg.....
aku...dok sengap.............tettttttttttttttttttttttttt....

k laa.....abih dah....
daaaaaaaaaaaaaaaa
seeeeyaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment