Wednesday, March 23, 2011

i've put my EFFORT on it...~!!!

salam...
hello2..
haii.....actually dis story botu yesterday...
adoi..

nak upload smlm...
tp x jumpa kabel phone la...
nak upload gmbaq...so rini..
upload jela without pic pon....huuhuhuh..

smlm adalah hari yg penuh dgr xtvt...
my class...start ngn PJ...skang aku jd ckgu PJ dah..
hebat kan3???....hahahaha...serba boleh...
cikgu ni kena pndai...segala2 kena pndai....hurmmm....

ok....so kelas PJ smlm...
aku ni ingt nak wat bg budak2 sronok la...
hari selasa ptg...p la keluaq beli brg...
dah laa hujan...basah LOKOIH (lencun) aku...
smata2 nk bg student enjoy even time PJ..

so i made a decision to buat SUKANEKA...
(ala cam skolah2 rendah dulu)..
so acara yg aku wat ialah :
1. pass getah guna straw...(straw tu gigit kt mulut)...
2. bawak bola pingpong pakai chopstik..
3. isi ayaq dalam botoi guna span..

aku beli la hadiah skit....bajet pon x brapa nk ada..so beli sume jela sorg skit pakat makan....aku sgt xcitet ni...pg2 dh p JEMPUT student sorg2 kt kelas..ajak p padang... ( suma nk kena jemput,...adoi..sabaq jela....huhu)

dah smpai pdg...aku ni...terang laa dgn xcitetnya...

aku : ok..hari ni kita akan main sukaneka....ok =D
STUDENT: WA XMAU....XMAU MAIN...~~!!!!!

apa prasaan anda???
fikir2kanlah sndri..
nk sepak anak org...
nk senyah2 pon stgi kot ada ht cedera parah...
huhuuhuh...
perasaan aku...TERSANGAT LAH FRUST TAHAP JEBON..
xreti bersyukur sungguh..
kalo aku suh lari keliling padang baru depa tau...
kira besaq tuah dah laaa aku ajak main2 ja....HUH~!!!! MENGELUH DGN SANGAT KUAT!~!!!!!

so...setelah DIPAKSA2....main laa jugak...tp ala2 jela...control2 cun...
jaga2 rambut...jaga2 kasut...BENCI AKU~!!!!!!

disebabkan terlalu menyampah...
aku buat 2 game ja..lepaih tu...
hambat p balik kelas...
rasa SGT X BERBALOI BERUSAHA BERSUNGGUH2....
HUHHUHUHUHUHU...

so....
abih dah 1 bab...

lepas PJ...ada kelas sains...
aku wat group xtvt...utk tules VITAMIN...
so each group amik 1 jenih vitamin....vit A..B..C..D..E..K...
beli laa kretas mahjung segala2....
beli marker..
tp as usual...
suh depa buat...5minit jela sengap..

lepaih tu...cam BERUK MAKYE....(xtau laa ampa phm ka dak)...hahaha
lompat sana..lompat sini...lari keluaq masuk...
dah laa smlm result SPM keluar..so senior2 p balik...p balik..
depa lg xtorah laa dlm kelaih..
kalot nk keluaq...JEBON SUNGGUH..
gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmm laaaaaaaaaaaaaa......~!!!!!!

lepaih tu..dah abih buat2...lekat2....aku berambus dari kelas ngn hati dan sedih dan pilu..tp hepi..sbb MASA DAH HABIH~!!!! hahahahaaha..

ada laagggiii....2 kelas....ENGLISH...
SO for todays class...memandangkan dah last2 period...
so aku wat xtvt jugak...
isi tempat kosong..

isi apa??
AKU TULEH LIRIK LAGU...
dah subjek english...4 sure laa lagu omputih...
so aku amik lagu NOBODY= WONDERGIRLZ....
and second song LUCKY= JASON MRAZ N COLBIE CALLAIT...

aku ni smpai dekat 2 pagi...
dok edit lirik lagu tu...
wat tempat kosong....suma...
memandangkan mlm baru start buat...
sbb b4 tu..aku daa tusyen...
so xdan la nk photostat....

so dgn berbesar hati...
AKU PRINT LIRIK LAGU TU...75 KEPING....UNTK 2 KELAS....
why????????????????????
sbb aku xmau student aku bosan time kelas...
rasa english tu x syok..bosan.....thats why i put an effort....

tp apakah feedback from them??????????
sigh~!!!!!!..
malas nk crita....
phm2 jela....
aku jaa xcitet sorg2....
depa ala3...control paa benda ntah.....
depa buat keja..bukan x buat...
tp x give full commitment on it...
x seperti yg dijangka...

au ni punya laa semangat...bwk laa laptop...speaker..masuk kelas...
nk bg depa pandai..nk bagi depa sronok...
hurmmmm...
tp cam tu jugak laa...
kadang2..
rasa cam x guna pon bersusah payah....
buang masa...buang karan...buang tenaga...

but i dont wanna be a typical teachers yg masuk kelas...
just tuleh2....padam....terang2...keluaq...
i want them to enjoy in study...

tp xtau laa smpai bila aku leh bertahan..
mungkin nti semangat2 aku hanyut...hilang..lenyap cam tu jaa...
for now..i still try my best...

biaq laa paa org nk ckp..
biaq laa ada org kata...''xyh besungguh2 ajaq..gaji sama jugak''
but for me...
aku nk wat keja smpai aku puas hati...
tp ni laa hasilnya...
sakit ati sorg2....
makan hati....
meluat3...~!!!!!!!!!!!!!!!!

hurmmmm..
hari2 blog aku ni update pasai skolah ja kan...
dah tu nk wat cm na..
dah life aku mmg dari kecik smpai ke tua dok skolah jaa...
so ni jela yg aku tau...huhuhu

k laa...thats all for now....daaaaaaaaaaaaa

p/s :: nti aku jumpak kabel phone..aku upload gmbq k...sorie.... =)

No comments:

Post a Comment