Saturday, March 13, 2010

im training GUITAR~~ lalalalalala,,jgn jealous =P




salam...hello2....
bersua kembali...
acecece...ayat x leh blah...

hurmmm today juz nk story...
im training guitar!!!!!!
yeehaaa......

well3....cm mana nk mula nie...
k actually aku blajaq guitar from one of the ckgu kt skolah lmbor tu..
ckgu saiful~~(give a big clap 2 him)
hehehehe
dia ckgu seni kat skolah...
so no wonder la dia pandai main gitar kan...
sng gila...
ckp ja nk lagu pa..nyanyi skit..
then dia akan bagi kod...
mmg terserlah la kata dia tu pndai main gitar....
jeles i tau~~!!


i started to learn this sbb tcher Prssana laa..
dia indian teacher yg ajaq BI....
one day dia bawak guitar mai skolah..
she said tu gitar kawan dia...
kwn dia pon x pndai main..
then dia amik la...nk blajaq maen..

aku ni dah la alergic ngn alat2 music nie...
nmpk2 tcher bwk gitar aku dah gatai tgn dah ni rasa nk maen..
suma rasa nak main...
padahai x tau kepala ekoq pon...
tp xpa...i still want to learn..

then tcher tu g sembang2 ngn ckgu sepul..ckp nk suh ckgu sepul ajaq dia maen guitar...
memandangkan tmpat aku sebelah ja ngn ckgu sepul..aku pon tumpang la dengaq skali..

then klass pon bermula...
ckgu sepul start ajaq kod2 dulu...
aku pon pinjam2 la guitar sekolah sbb nk blajaq punya pasai...hehehe

then baru aku tau..awat susah sgt ni nk blajaq guitar...
nk ubah dari 1 kod ke 1 kod cam lembab gila...

nseb bek la ckgu sepul tu sabaq ajaq aku ngn tcher tu...
and now...dah bout 2 weeks im training..
n aku dah pndai maen lagu KANTOI~by zee avi...
hehehehe.....

im proud of myself,.,
bebunyi gk la lagu walaupon gagap2...

so everyday...after school...
aku akan lepak tepi pdg...blajaq gitar...
sbb ckgu sepul tu training budak bola...
so aku p la nganga kat ctu skali..
heheheh

aku anggup x tdoq ptg ni smata2 nk blajaq gtar..
padahai kdg2 balik skolah mata pon x larat nk angkat dah..

pasni lots of song aku nk blajaq...
dah terer nti leh la hburkan diri sndri...
ilmu ni..susah nk cari..

dah la blajaq free of charge..
kalo kt luaq ni mau kena puluh2 ringgit ni...

what eva it is...i love music...
i love art....
pasni tukaq jadi ckgu seni..
hahahahah

k la.a...seeeyaaaaaaaa..
daaaaaaaaaaa =D

No comments:

Post a Comment