Tuesday, March 16, 2010

1 STUDENT MISSING DURING EXAM~~!!!

salam...
hai...ok....just straight 4ward 2 the story..

last week...
ada exam kt skolah..
ujian topikal je pon..

but aku lagi nervous dari student....
haishh..menjadi ke x anak2 didik aku nie..

ok...then time exam math..
kebetulan aku kene jaga kelas aku sndri...1A3...

ok..aku masuk jela...
then aku prasan..ada sorg student xdak dlm klas..
aku tanya la ketua kelas....
mana MANA ZALEHA...

dorg ckp die x dtg....
dah 2 hari dah x dtg...
kita dua2 hari exam pon dia x dtg la....

so im quit curious...
xpela..demam kot...
ok...
pejalanan exam seperti biasa...

ok..pas habis exam tu...on the next3 day...
ZALEHA tu dtg klas....

then aku pngil la dia....
zaleha kenapa kamo x dtg time exam...
slalu sgt xdtg klas...nape..???

dia ni agak malu2..dok senyum2...
aku tanye la..kamo demam ke???

ZALEHA : eh xla ckgu....emmmm saya x dtg skolah sbb JAGA MAK SAYA...
MAK SAYA TNGH SARAT SKANG CKGU....selalu sakit2....

aku : ooo...ok...dah kamo brepa bradik...??? anak ke brape??

ZALEHA : saya 5 BRADIK JE...anak SULONG..
ayah saya g keje...xde org nk jaga mak saya...

aku : ooo...cmtu..xpela...ok2..kamo g duduk ekk..

ok...new situation...cam na lak nk describe masalah nie...??
huhu...kecian kan...kecik2 dah ada tngungjwb camtu..

zaleha tu dah la pndai..
dia la yg akan menghitam kan result...
sbb org laen asyik meMERAHkan result je pon...
hahahahahahhaa

so..nk cakap pe lgi..xpela zaleha....ada la pahala utk kamo tu...
haihhh mcm2 story...
mcam2 hal kan....

pape pon..
aku byk belajaq dari budak2 nie...
kalo kita rasa kita susah...
ramai org lagi sudah dari kita..
jadi bersyukur la kan....

ok laa...
need 2 go now...
seeyaaaaa.....daaaaaaaaaaaaa =)

No comments:

Post a Comment