Thursday, March 4, 2010

SETELAH SEKIAN LAMA~~akhirnya..aku p gak LUMUT..



SALAM...
haiii...hello2...
hurmmm xdak pa sgt pon nk crita...
just nk story skit2 ja...

ritu aku da la g SETIAWAN..
saja nk jalan2....then mber aku offer g lepak kt lumut...

aku pnh la p lumut...tp time tu...kecik2 lg laa..
ehh sat2...penah ka aku kecik???
hahhaaahh...
rasa2 masa branak2 dulu lg besaq dah...
hahahahhaha

k...back 2 the story...
aku p la lepak..
then baru aku pasan..
byknya perubahan...

totally different..
tempat dia agak best la nk lepak..
ada kedai2 tepi pntai..so leh la menikmati keindahan laut..

mber aku ckp...kalo g mlm lg best..
sbb lgi ramai org lepak...
n lg best n havoc this place....

so..next time nk try g mlm lak la...
kepada sape2 yg dok kwsan berhampiran tu...
rajin2 la turun lumut lak....

ok...enjoy2 selalu....nti aku story crite len lak ekk..
daaaaaaaaa =)

No comments:

Post a Comment